Ana Sayfa Tıp&Sağlık “Zor bir yıldı. Elimizden geldiğince kolaylaştırmaya çalıştık”

“Zor bir yıldı. Elimizden geldiğince kolaylaştırmaya çalıştık”

Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca

Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca yeni yılın ilk saatlerinde İstanbul’da hastane ziyaretlerinde bulundu ve sosyal medya hesabında 2021 değerlendirmesini paylaştı;

https://twitter.com/drfahrettinkoca/status/1476977959965708288

https://twitter.com/drfahrettinkoca/status/1477024175541960705

https://twitter.com/drfahrettinkoca/status/1477045236937412610

https://twitter.com/drfahrettinkoca/status/1477070303973068801

Please follow and like us: