Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından paylaştı:
“Her ne suretle olursa olsun, MEMURİYETTEN İSTİFA ETMİŞ OLAN ve SON TUS sınavındaki başarısıyla Eğitim ve Araştırma Hastaneleri dâhil olmak üzere bir uzmanlık eğitimi programına yerleşenler, bir defaya mahsus, kanunda belirtilen süreleri beklemeksizin asistanlığa başlayabilecek.”
https://twitter.com/drfahrettinkoca/status/1516800797429927945
Please follow and like us:



















